Thursday, November 12, 2009

huree..hureee..hureee

Lega kepala aku rasanya sbb tamat la final exam utk sem ni..aduiiii sem depan jumpa lg..ermm aku duk hitung2 hari la bila nk hbs bljr ni..sabar jelah..
aku suka beljar je tk suka exam2 ni..wat sakit kpala aku je..tp nk tknk trpksa la kena ikut peraturan kan..tkpelah nnti aku bka sekolah sendiri aku nk wujudkn sistem pembelajran sj tkde exam...mesti budak2 melompatkn tk pyh nk study mcm aku ni..

Final mmg la dh hbs tp adakah sume paper lepas?itu yg aku duk rungsing ni..dh la td paper OB mmg nk bunuh studnt tau.dh la carry mark aku sikit..exam pula susah..apa lg dh hbs idea aku goreng la secukup2nya td..jnjji aku tk hntr paper kosong..hahaaa
aku klu bab2 mggoreng ni suka sgt la.aku kn suka memasak..

aku harap la lecturer aku tu simpati kt kami stnt PJJ ni..kami ni bukan nk mgadap buku je tp keje2 yg bertimbun kt ofis tu..so mana ada ms sgt nk study ni..tp sempt jg la curi2 masa kt ofis tgk note..nsb baik staff2 aku memamhi bos dia yg hensme ni stdnt lg.hahaa..so duk kt ofis aku baca la buku..

tkpelah yg penting exam dh hbs..aku nk enjoy..tknk pk dh psl bljr ni..tggl kejap bljr fokus pada keje hakiki pula..jom kwn2 kite pi enjoy mlm ni...ckp je kt mana?heeee

semoga kawan2 seperjuangan berjaya..jumpa sem depan pula..hehehee

1 comment:

  1. xpaya dok menhitung hari ler wehh..menghitung taun je sng..2taun lmbt lg2..ha3

    ReplyDelete