Thursday, November 5, 2009

i sad because of u.....

Setiap org perlukn seseorng utk dijadikan teman..teman seperjuangn, teman sepermainan,teman sejati n teman hidp..bg aku TEMAN segala-galanya selain keluarga..aku rela korbankn segala-galanya utk teman..aku tau hidup kt dunia ni tnpa teman memang gelap n sunyi sepi hidup..ibarat rumah tnpa tiang..malam tnpa bintang...kereta tnpa tayar...hidup tnpa nyawa...n segala-galanya..

Segala suka n duka,,gembira n sedih, gelak ketawa n menangis, susah senang, penat lelah, tido bgn, makan minum, semuanya kami lalui bersama...kami ibarat isi dan kuku, baju dan seluar, malam dan siang, nasi dan kuah serta segala-galanya...bayangkn kalau salah satu tidak ada memang patah la sayapku..aku tk dpt terbang lagi utk aku lalui liku-liku kehidupan ini...aku tidak boleh hidup tnpa si dia...i can't live without "dia"..aku mana leh trbang tnpa sayap..TEMAN adalh sayap bg aku..kemana saja aku perlukan sayap bersama-sama ku...

Tp ari ni dia telah membuat aku betul2 sedih diatas apa yang dia lakukan padaku..tergamak dia melukai aku mengkhianati aku mngecewakan aku, membuat aku sedih kerana dia..Inikah dinamakan TEMAN bg hidup dia?aku sentiasa mengharapkan kebaikan dr hubungan ini..inikah akhirnya.....oh tidak,,,aku tidak sggup menempuhi semua ini..
Bagi aku dia adalah segalanya-galanya sbb hnya dia aku ada..hnya dia yang dpaat menawan hati aku...aku leh berkwn ngn sapa sapa2 shj tapi aku cukup hepi, gembira, suka, tenang, selesa, bahgia dengan dia,.......aku tkkkn lupa semua kenangan-kenangan antara aku dan dia..

Dia marah aku sbb tut..tut..tut...aku pelik la perangai dia..sblm ni aku tgk dia ok je..knp tiba2 berubah sekelip mata..adakah dia menaruh perasaan kt aku?ati aku berbisik sedemikian..itu aku lupakan sejenak..aku tidak mahu dia berubah secepat ni..aku nk dia yg dulu..skrg dia jauh berubah...kami mcm dh lost contact,.,asyik marah2 je ..hbs tu mcmnaa hbgn yg kami ciptakn ni sekian lama?perlukah aku mmebiarkan saja ianya berlalu tnpa membuat apa2?wahai kwan-kawan yg budiman..jawab la..

aku dh buntu memikirkn utk selesaikn maslah aku ni..aku sayangkn dia..aku tk mau berpisah ngn dia walauapa cara sekalipun..aku tkleh hidup tnpa dia...hidup aku mesti tk tentu arah tnpa dia..aku tkleh buat apa2 tnpa kehadiran dia..hidup aku pasti kacau bilau tnpa kehadiran TEMAN dlm hidup...aku terlalu SAYANG pada dia..aku tk sanggup mcm ni.

Apa yang harus aku lakukan???kerana itulah i sad because of u..

No comments:

Post a Comment