Thursday, November 5, 2009

kau kembali jua...

haaaaaaaaaaaaa...inilah masa yg aku tunggu....
aku betul2 hepi sbb dia telah kembali ke pangkuanku semula..
aku tau TUHAN sentiasa bersama ngn org2 yg sabar n beriman..
TUHAN jg sentiasa bersama ngn orang-orang yang benar..
inilah anugerah ILAHI..

Aku pun telah memaafkn dia..aku tau sume org buat silap,
lgi kan lidah boleh tergigit..langit tidak sllunya cerah..
Hari tidak selalunya malam..ombak tidak selalunya bergelora...
smpai wktu ianya akn berubah jua..itulah prinsip yg aku pegang sapa ke arini..

Aku yakin dan aku mahu kunci kata2 aku ni.."kau pasti kembali jua" (ish..mcm jgn lupa lirik pula).heeee..
Setiap detik degupan jantung aku ni mgatakan dia pasti akan mgalah dan
akan kembali ke pangkuan ku..dia pun tau sapa yang bersalah dalam hal ini.
Cuma kite manusia ni ego terlalu tinggi..inilah kesan keegoan seorang manusia.

Apa yang penting.aku telah kembali bersemangat semula n kemabali keyakinan ku.
Aku akan cuba untuk membetulkan keadaan sedia kala..aku pasti ianya tkkn berulana lagi...SEJARAH TAKKAN BERULANg LAGI..Terima kasih diatas segalanya..

No comments:

Post a Comment